Trippel!🙌⚽️🙌⚽️🙌⚽️

16. mai ’26:

I Raufoss er jeg styremedlem, Vålerenga var min arbeidsplass, og Kongsvinger er klubben i mitt hjerte.

Alle tre leverte varene i dag med flotte seire mot Stabæk, Sarpsborg og Lyn.

Gleder meg til fortsettelsen.